Youteams kundeportefolje overtas av GE Mobil

Velkommen til Gudbrandsdal Energi Mobil!


Fra 16. oktober overføres YouTeam sine mobilkunder til Gudbrandsdal Energi Mobil. De berørte kundene vil få et nytt mobilabonnement hos oss, inkludert samme datamengde de hadde hos YouTeam. De vil selvsagt også beholde sitt mobilnummer.

Gudbrandsdal Energi Mobil er Innlandets første og eneste mobiloperatør og vårt kundesenter har gjennom flere år oppnådd topp resultater i kundetilfredshet i målinger fortatt av Norsk Kundebarometer og EPSI Rating. Våre mobilabonnement har fått svært god omtale hos tek.no og ligger godt an i alle prisoversikter.

Vi tilbyr lave priser på konkurransedyktige abonnement med full Telenordekning og fordelsprogram med tilgang på en rekke gode tilbud og rabatter hos våre samarbeidspartnere.

Strømkunder hos Gudbrandsdal Energi får dessuten 120,- rabatt på mobilabonnementet sitt pr. år.




TEK.no: "Vi kårer Gudbrandsdal Energi Mobil Leve 6 GB til månedens beste mobilabonnement i kategorien Middels data."

Vi i Gudbrandsdal Energi Mobil er glade for denne kåringen, og får bekreftet at vi skal være en prisfighter også i mobilmarkedet.

Les hele begrunnelsen på nettsiden til Tek.no.


YouTeam FAQ

Ja, vi har Min Side for våre kunder. Den finner du her. Denne kan du legge opp som en egen “app” på mobiltelefonen din ved å følge anvisningene i nettleseren.

Ta kontakt med vår kundeservice for å sikre at Hemmelig nummer videreføres ved overføring av abonnement til GE Mobil.

Ja, dersom du har aktiv reservasjon mot nummeropplysning vil dette videreføres ved overføring av abonnement til GE Mobil.

Det du ikke benytter av ekstra datapakker hos GE Mobil, vil ikke bli overført til neste måned.

Ubenyttede datapakker hos YouTeam, blir ikke overført til GE Mobil.

Du kan ta kontakt med vår kundeservice på e-post eller telefon for å endre porteringstidspunkt.

Kontaktinformasjon til oss: https://www.gemobil.no/no/kontakt-oss

Overføring fra YouTeam til GE Mobil starter 16. oktober. Tidspunkt for portering/aktivering får du i en e-post fra oss. Tidspunktet vil også stå på SIM kort brevet du mottar i posten, i god tid før porteringsdato. Det vil også komme en påminnelse via SMS til det mobilnummeret som skal overføres dagen før portering.

Så lenge dere har en aktiv strømavtale hos GE og har samme folkeregistrerte adresse vil alle mobilabonnement få strømrabatt.

Da må du legge inn en bestilling hos en annen mobiloperatør, og kontakte GE Mobil for å få avbrutt porteringen til oss. Hvis porteringen til oss er stoppet og bestilling hos ny mobiloperatør ikke er gjort innen 31 okt. vil ditt nummer bli deaktivert.

GE Mobil tilbyr samlefaktura. Dette vil ikke automatisk bli videreført, men ta kontakt med kundeservice så order vi dette.

Vi tilbyr både Data SIM og Tvilling SIM.

GE Mobil sine avtaler forutsetter at kunden oppretter både Avtalegiro og eFaktura/e-postfaktura. 

Dersom dette ikke opprettes vil det påkomme gebyr.

Du oppretter selv avtale om Avtalegiro og eFaktura/e-postfaktura når du betaler første faktura fra GE Mobil. Første faktura er ikke belastet med fakturagebyr.

GE mobil vil sende ut sin første faktura på månedsavgift i starten av november. YouTeam vil fakturere forbruk fram til porteringstidspunktet etterskuddsvis.

Du vil få en tilsvarende datapakke som du har i dag, en oversikt over prisene finner du her https://www.gemobil.no/mobilabonnementer/Produktserie-Leve

GE Mobil har data roll over på sine abonnement.

Vi sender SIM-kort til folkeregistrert adresse.

Vi benytter Telenor sitt nett, som kunde hos GE Mobil får du full Telenor dekning.

GE Mobil vil ikke videreføre grasrotandelen.

Vi tilbyr både Tvilling SIM og Data SIM.

GE Mobil har mobilsvar inkludert i alle våre abonnement. Dette kan du styre selv via Min Side. Merk nummer til mobilsvar (+47) 915 09 001.

Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?