Gudbrandsdal Mobil ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om sitt kundeforhold.
Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til mobil@ge.no.

YouTeam FAQ

Ja, vi har Min Side for våre kunder. Den finner du her. Denne kan du legge opp som en egen “app” på mobiltelefonen din ved å følge anvisningene i nettleseren.

Vi tilbyr både Data SIM og Tvilling SIM.

Vi tilbyr både Tvilling SIM og Data SIM.

GE Mobil vil ikke videreføre grasrotandelen.

Vi benytter Telenor sitt nett, som kunde hos GE Mobil får du full Telenor dekning.

Vi sender SIM-kort til folkeregistrert adresse.

Du vil få en tilsvarende datapakke som du har i dag, en oversikt over prisene finner du her https://www.gemobil.no/mobilabonnementer/Produktserie-Leve

GE Mobil har data roll over på sine abonnement.

GE mobil vil sende ut sin første faktura på månedsavgift i starten av november. YouTeam vil fakturere forbruk fram til porteringstidspunktet etterskuddsvis.

GE Mobil sine avtaler forutsetter at kunden oppretter både Avtalegiro og eFaktura/e-postfaktura. 

Dersom dette ikke opprettes vil det påkomme gebyr.

Du oppretter selv avtale om Avtalegiro og eFaktura/e-postfaktura når du betaler første faktura fra GE Mobil. Første faktura er ikke belastet med fakturagebyr.

GE Mobil tilbyr samlefaktura. Dette vil ikke automatisk bli videreført, men ta kontakt med kundeservice så order vi dette.

Ta kontakt med vår kundeservice for å sikre at Hemmelig nummer videreføres ved overføring av abonnement til GE Mobil.

Da må du legge inn en bestilling hos en annen mobiloperatør, og kontakte GE Mobil for å få avbrutt porteringen til oss. Hvis porteringen til oss er stoppet og bestilling hos ny mobiloperatør ikke er gjort innen 31 okt. vil ditt nummer bli deaktivert.

Så lenge dere har en aktiv strømavtale hos GE og har samme folkeregistrerte adresse vil alle mobilabonnement få strømrabatt.

Overføring fra YouTeam til GE Mobil starter 16. oktober. Tidspunkt for portering/aktivering får du i en e-post fra oss. Tidspunktet vil også stå på SIM kort brevet du mottar i posten, i god tid før porteringsdato. Det vil også komme en påminnelse via SMS til det mobilnummeret som skal overføres dagen før portering.

Du kan ta kontakt med vår kundeservice på e-post eller telefon for å endre porteringstidspunkt.

Kontaktinformasjon til oss: https://www.gemobil.no/no/kontakt-oss

Det du ikke benytter av ekstra datapakker hos GE Mobil, vil ikke bli overført til neste måned.

Ubenyttede datapakker hos YouTeam, blir ikke overført til GE Mobil.

Ja, dersom du har aktiv reservasjon mot nummeropplysning vil dette videreføres ved overføring av abonnement til GE Mobil.

GE Mobil har mobilsvar inkludert i alle våre abonnement. Dette kan du styre selv via Min Side. Merk nummer til mobilsvar (+47) 915 09 001.

Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?