Gudbrandsdal Mobil ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om sitt kundeforhold.
Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til mobil@ge.no.

Kan jeg reservere meg mot nummeropplysninger?

Reservasjon mot nummeropplysningstjenester kan du selv håndtere på Min Side under Mobil -> Sikkerhet.

Denne tjenesten er gratis. 


Dersom du opplever å finne informasjon om navn eller telefonnummer hos f.eks. 1881.no til tross for at du har reservert dette, er det viktig at du tar kontakt med kundeservice hos den aktuelle nummeropplysningen.

 

Det er alltid en forklaring på hvorfor det fremdeles gir treff ved søk og de vanligste årsakene er:

1. Navn, adresse og telefonnummer er registrert direkte mot nummeropplysningstjenesten. 

2. Det kan ha skjedd et heng ved oppdateringen av informasjonen fra oss og til nummeropplysningstjenesten.

Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?