Nye spennende muligheter med Fjordkraft Mobil AS
Siden oppstart av Gudbrandsdal Energi Mobil i 2018 har Gudbrandsdal Energi vært gjennom store forandringer. Vår viktigste oppgave fremover er å hjelpe kundene å bruke mindre strøm. Vi velger derfor å avvikle vår mobilsatsning. Alle våre mobilkunder vil derfor flyttes til det vi ser på som en innovativ og viktig aktør i mobilmarkedet. Vi er overbevist om at du kommer i trygge hender.
Dette påvirker ikke ditt strømkundeforhold hos Gudbrandsdal Energi, strømavtalen(e) vil fortsette som før.
Hva skjer nå?
Dersom du er mobilkunde hos oss i dag vil du i løpet av mai motta mer informasjon om ditt nye abonnement fra Fjordkraft Mobil. Du kan bruke mobilen din som før, og du trenger foreløpig ikke å foreta deg noe.
Vi sender deg mobilfaktura som vanlig i starten av juni, og du vil motta første faktura fra Fjordkraft Mobil i starten av juli. Har du hatt kostnader på ditt mobilabonnement hos oss frem til overgangen i juni, som ikke er inkludert i månedsavgiften, vil du også motta faktura fra oss i starten av juli.
Vi har fortsatt ingen bindingstid, og du står fritt til å avslutte abonnementet ditt når du vil.
Du vil få et tilnærmet likt abonnement som du har i dag innenfor Fjordkraft Mobil sin produktportefølje. Mer informasjon om dette produktet vil bli sendt til deg på e-post.
Siden oppstart av Gudbrandsdal Energi Mobil i 2018 har Gudbrandsdal Energi vært gjennom store forandringer. Vår viktigste oppgave fremover er å hjelpe kundene å bruke mindre strøm. Derfor avsluttes mobilsatsingen slik at vi kan frigjøre tid og ressurser for å oppnå dette.
2-3 dager før planlagt overføringsdato vil du motta en SMS fra Fjordkraft Mobil. Når du har mottatt denne kan du kontakte dem for å endre overføringstidspunkt.
BankID på mobil fases ut og du vil ikke kunne bruke det videre. Vi anbefaler at du laster ned BankID-appen og tar den i bruk. Finn ut mer hvordan BankID appen fungerer: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilskolen/bankid-app/
Du vil få tilsendt ett nytt SIM-kort i posten. Dette må du sette inn i telefonen på tidspunktet du får beskjed om. Da vil mobilabonnementet være overført til Fjordkraft Mobil.
Utover dette trenger du ikke å foreta deg noe.
Oppspart data hos GE Mobil vil ikke bli videreført, men du vil få dobbel data i 30 dager fra oppstartsdato hos Fjordkraft Mobil.
Du vil motta e-post fra Fjordkraft Mobil hvor du bekrefter/oppgir ønsket adresse for tilsendt SIM-kort.
Har du spørsmål rundt ditt kundeforhold hos Gudbrandsdal Energi kan du kontakte oss. Har du spørsmål rundt ditt nye mobilabonnement hos Fjordkraft Mobil kan du kontakte dem.
Du kan kontakte oss på mobil@ge.no eller 612 94 700
Fjordkraft Mobil kan nås på 55 52 67 00 eller via Kundeservice (https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/kundeservice/)
Fjordkraft Mobil har ikke abonnement som tilsvarer Verdensborger.
Du vil fortsatt ha Roam like home i Sveits, men ikke i Thailand og USA.
Fjordkraft Mobil har ikke abonnement som tilsvarer Oppleve. Kunder med Oppleveabonnement vil motta mer informasjon angående dette i løpet av mai.
Vi har ingen bindingstid. Du står fritt til å avslutte abonnementet ditt og bytte til en annen operatør når du vil.
Ved overføring til annen operatør betaler man full månedsavgift for inneværende måned.
Du vil nå få dekning fra Telia, som er ledende på fremtidens mobilnett. Sjekk gjerne ditt område på Telia sitt dekningskart. https://www.telia.no/nett/dekning/